Voor wie

MetvanZanten Bijdehand kan helpen als op uw werkplek sprake is van één of meerdere van de volgende punten:
  • er heerst werkdruk en stress,
  • vormen van samenwerking stagneren;
  • overal liggen stapels met papieren;
  • overvolle kasten en lades waarvan u de inhoud niet goed kent;
  • u moet steeds weer op zoek naar papieren of andere dingen;
  • uw – papieren en/of digitale – administratie is onoverzichtelijk;
  • uw archieven zijn onhanteerbaar;
  • u weet niet waar of hoe u iets moet opbergen;
  • u weet niet waar u moet beginnen met opruimen…

Kortom: doordat de omgeving en randvoorwaarden niet op orde zijn, komt uw werk in het gedrang. Uw kostbare tijd wordt opgeslokt door dingen die er minder toe doen en uw werkplezier kan afnemen. Wellicht bent u ooit begonnen met ordenen, maar moest u door urgentere zaken weer stoppen.

Mogelijke oorzaken die tot deze situatie geleid kunnen hebben:
  • een fusie van bedrijven of een verhuizing van kantoorruimte;
  • ‘achterstallig onderhoud’ door een drukke periode op het werk;
  • het snel groeien van uw bedrijf of juist het snel moeten inkrimpen;
  • ziekte of ontslag onder collega's, met overdrachtsproblemen.

Muntweg 358 | 6532 TM Nijmegen | 06-21678534 | info@metvanzantenbijdehand.nl